مجله پزشکی-سلامت ایرانیان آمریکا
ads

نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین با بهترین دکترهای متخصص کرج

تاریخ ارسال : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

احتمالا شما هم تا زمانی که جایی از بدنتان درد نکند یا حس ناخوشی و علائم خاصی نداشته باشید به فکر دکتر رفتن و چک کردن سلامتی‌تان نمی‌افتید؛ اما یقینا شما هم آن حس سردرگمی، تلاش و استرس در زمان بیماری را تجربه کرده‌اید.

در این مطلب می‌خواهیم بهترین پزشکان متخصص در کرج را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم چطور برای نوبت دهی اینترنتی بهترین دکترهای متخصص کرج از دکترتو اقدام کنید.

دکتر متخصص اطفال کرج (کودکان و نوزادان)

 

کودک شما از لحظه‌ای که به دنیا می‌آید و حتی گاهی قبل از به‌دنیا آمدن باید تحت نظر متخصص اطفال باشد. و وظیفه شما به عنوان یک پدر و مادر خوب پیدا کردن بهترین دکتر کودکان برای سلطان کوچک خانه است.

 

شایع ترین علل مراجعه به دکتر متخصص کودکان (اطفال و نوزادان)

 

اجازه بدهید خیلی خلاصه به شما بگوییم شایع‌ترین علل مراجعه به دکتر متخصص کودکان چیست و چرا به متخصص کودکان نیاز دارید.

در زیر لیستی از پنج مورد از شایع‌ترین علت مراجعه به متخصص کودکان وجود دارد:

  • تب: تب شایع‌ترین دلیل مراجعه به متخصص اطفال و نوزادان و البته بزرگ‌ترین نگرانی مادران است. دکتر کودکان می‌تواند دستورالعمل‌هایی به شما بدهد تا بهتر بدانید چه زمانی تب طبیعی است و چه زمانی لازم است برای بررسی علت و درمان آن به یک متخصص کودکان در کرج مراجعه کنید.
  • عفونت گوش: عفونت گوش می‌تواند برای کودک بسیار دردناک باشد، به همین دلیل است که اکثر والدین در همان ابتدای عفونت گوش، کودک خود را برای معاینه پیش دکتر اطفال می‌برند.
  • گلودرد: تغییر آب و هوا، سرماخوردگی، عفونت ویروسی، آنفولانزا، کرونا و غیره همگی می‌توانند دلیلی برای گلودرد کودک باشند. گلودرد می‌تواند به گلودرد استرپتوکوکی تبدیل شود که برای بهبودی به آنتی‌بیوتیک نیاز دارد. پس اگر ساکن کرج هستید و فرزندتان گلودرد دارد بهترین همین الان در سایت دکترتو برای نوبت دهی اینترنتی متخصص اطفال در کرج اقدام کنید.
  • دل درد: دل درد هم مثل هر کدام از موارد بالا دلایل مختلفی دارد که برای کشف علت آن باید به دکتر کودکان مراجعه کنید.
  • گل‌مژه: شاید خیلی جدی به نظر نرسد، اما گل مژه پنجمین دلیل شایع مراجعه به متخصص اطفال و نوزادان است.

 

دکتر متخصص قلب کرج

رتبه اول علت مرگ و میر در ایران و البته در جهان، همچنان در دست بیماری‌های قلبی و عروقی است. با این وجود احتمالا شما هم به این فکر کرده‌اید که آیا من هم باید به متخصص قلب مراجعه کنم؟ چه زمان باید به دکتر قلب مراجعه کنم؟ ریسک ابتلا به بیماری قلبی در من چقدر است؟ کدام دکتر قلب بهتر است؟

 

شایع ترین علل مراجعه به دکتر متخصص قلب

دکتر قلب و عروق بیماری‌های زیادی را درمان می‌کند، که شایع‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • حمله قلبی
  • گرفتگی رگ قلب
  • نارسایی قلبی
  • بی‌نظمی ضربان قلب
  • مشکلات دریچه‌های قلب.

و اما مهمتر از اینکه شایع‌ترین علل مراجعه به دکتر متخصص قلب چیست، این است که چرا باید به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید. در ادامه 5  دلیل مهم برای مراجعه به دکتر قلب برای شما می‌آوریم، اگر جز این 5 دسته هستید بهتر است در دکترتو به دنبال بهترین متخصص قلب باشید:

  1. پزشک عمومی یا خانواده شما را به متخصص قلب ارجاع داده است.
  2. قلبتان درد می‌کند، یعنی در ناحیه قفسه سینه درد دارید.
  3. سابقه خانوادگی ابتلا به بیماری قلبی دارید.
  4. کلسترول بالا دارید.
  5. فشار خون بالا دارید.

 

دکتر متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) در کرج

مغز کنترل همه اندام‌های بدن را در اختیار دارد و به همین علت مراقبت از آن اهمیت مضاعفی دارد. متخصص مغز و اعصاب بیماری‌های مربوط به سیستم عصبی مرکزی شامل مغز، نخاع و اعصاب محیطی را تشخیص داده و درمان می‌کند. در مراحل بالاتر ممکن است برای تشخیص و درمان نیاز به کمک فوق تخصص مغز و اعصاب داشته باشید مثلا در مورد بیماری‌هایی مانند آلزایمر و غیره.

 

شایع ترین علل مراجعه به دکتر متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی)

 

متخصص مغز و اعصاب بیماری‌های مختلفی را درمان می‌کند و حوزه تخصص گسترده‌ای دارد. عمده‌ترین مشکل سیستم عصبی که افراد با آن درگیر هستند، سردرد و میگرن است. در ادامه شایع ترین علل مراجعه به دکتر مغز و اعصاب را با هم مرور می‌کنیم:

  • صدمه و ضربه به سر
  • سردرد مزمن
  • میگرن
  • بیماری ام اس
  • صرع
  • پارکینسون
  • سکته مغزی
  • آلزایمر.

دکتر متخصص روانشناسی در کرج

خوشبختانه امروزه درک جامعه از مراجعه به روانشناس بسیار تغییر کرده‌است و انسان‌ها متوجه شده‌اند که روانشناس در بسیاری از جنبه‌های زندگی می‌تواند به آنها کمک کند و راه مقابله با مشکلات زیادی را به آنها آموزش دهد. یکی از عمده‌ترین دلیل مراجعه به روانشناس بیماری افسردگی است. در کنار این بیماری زوج‌های زیادی هم هستند که برای رفع مشکلات زناشویی و درک بهتر همسر خود به مشاوره روانشناسی نیاز دارند.

 

شایع ترین علل مراجعه به دکتر متخصص روانشناسی

علل زیادی برای مراجعه به روانشناس وجود دارد و این متخصص می‌تواند در زمینه‌های زیادی به شما کمک کند. می‌توان گفت شایع‌ترین علل مراجعه به روانشناس عبارت‌اند از:

  1. غم فقدان و از دست دادن دوست یا فردی از خانواده
  2. استرس و اضطراب
  3. افسردگی
  4. فوبیا؛ ترس بیمارگونه از چیزی
  5. روابط خانوادگی و عاطفی
  6. اعتیاد
  7. دیگر اختلالات روانی.

 

دکتر متخصص زنان کرج

متخصص زنان و زایمان از آن دسته پزشکانی است که شما به عنوان یک خانم در هر سنی و به دلایل مختلفی ممکن است به آن مراجعه کنید. هر خانمی به خصوص در سنین باروری و بعد از آن در سنین یائسگی باید تحت نظر متخصص زنان باشد.

دکتر زنان مشکلات مختلفی از جمله انواع بیماری‌های زنانه، بیماری‌ها و مشکلات واژن مثل خارش، سوزش واژن و غیره، مشکلات مربوط به پریود، بارداری و زایمان، یائسگی و غیره را تشخیص داده و درمان می‌کند. یکی از دوره‌های مهمی که در آن شما نیاز به مراقب بیشتر توسط دکتر زنان دارید، در زمان بارداری است.

 

شایع ترین علل مراجعه به دکتر متخصص زنان

شایع‌ترین عللی که ممکن است شما را به مطب دکتر زنان بکشاند عبارت‌اند از:

  1. چکاپ‌های روتین زنان
  2. بارداری
  3. راه‌های پیشگیری از بارداری

 

دکتر متخصص ارتوپد کرج

و اما در آخر اجازه بدهید به سراغ آن دسته از پزشکانی برویم که زمانی به یادشان می‌افتیم که کمردرد و زانودرد به سراغمان بیاید. دکتر متخصص ارتوپد پزشکی است که مشکلات مربوط به استخوان‌ها و سیستم حرکتی مانند شکستگی استخوان، دیسک کمر، سیاتیک و غیره را تشخیص داده و درمان می‌کند.

 

شایع ترین علل مراجعه به دکتر متخصص ارتوپد

متخصص ارتوپد با یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های بدن یعنی سیستم عضلانی و استخونی سروکار دارد و بیماری‌های مربوط به آن را تشخیص داده و درمان می‌کند. شایع‌ترین علل مراجعه به دکر متخصص ارتوپد عبارت‌اند از:

  1. تشخیص و مدیریت درد در بخش‌های مختلف بدن مثل کمردرد، زانودرد، گردن درد و غیره
  2. دیسک کمر و دیسک گردن
  3. مشکلات حرکتی، درد، ورم و التهاب می‌تواند حرکت را برای شما سخت و محدود کند و اینجاست که نیاز به ارتوپد دارید.
  4. شکستگی استخوان
  5. آسیب به رباط‌ها
  6. سندروم تونل کارپال.

چطور بهترین دکتر متخصص کرج را پیدا کنم؟

خُب، جواب این سؤال مشخص است؛ با خواندن این مطلبی که برای شما تهیه کرده‌ایم. شما همچنین می‌توانید برای پیدا کردن بهترین دکترهای متخصص کرج در تخصص‌های دیگر و همچنین پزشکان فوق تخصص به سایت دکترتو مراجعه کنید.

در دکترتو شما می‌توانید نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین از بهترین دکترهای متخصص و فوق تخصص کرج دریافت کنید و با آن‌ها آشنا شوید، نظرات و تجربه‌های دیگران از مراجعه به آن پزشک را بخوانید و بررسی کنید و زمانی که پزشک مورد نظرتان را پیدا کردید، به راحتی و فقط با چند کلیک از پزشک نوبت بگیرید. دیگر نیازی نیست برای گرفتن نوبت از خانه بیرون بروید، ترافیک را تحمل کنید، وقت صرف کنید و یا حتی تلفن را بردارید.

 

این مقاله یک رپورتاژ تبلیغاتی است و مجله پزشکی سیب هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

ارسال نظر

Comments are closed.