مجله پزشکی-سلامت ایرانیان آمریکا
ads

اهمیت دریافت معالجه پزشکی بعد از تصادف (از نگاه قانون)

تاریخ ارسال : ۲۲ مهر ۱۳۹۸

اهمیت دریافت معالجه پزشکی بعد از تصادف

در بسیاری از تصادفات نسبتا کوچک ممکن است شما به ظاهر صدمه بدنی ندیده باشید و حتی هیچ درد یا ناراحتی هم حس نکنید و در نتیجه اقدام به دريافت معالجه پزشکی بعد از تصادف ننمایید. در صورتی که بسیار مهم است که در این گونه تصادفات شما حتما به اورژانس و پزشک مراجعه کنید که در ادامه در مورد ضرورت انجام این کار توضیح می دهیم.

بعد از تصادف معمولا بدن شما دچار شوک یا ” آدرنالین راش ” می‌شود و ممکن است شما نگران، ترسیده و حتی عصبانی باشید و همه این عوامل باعث می‌شوند که شما آسیب وارد شده به بدنتان را تا ساعت‌ها پس از تصادف حس نکنید.

از سوی دیگر، برخی از صدمات بدنی مانند صدمات مغزی، گردن، ستون فقرات و نخاع ممکن است با درد نسبتا کم شروع شوند، ولی با گذشت زمان وخیم تر گردند. از این رو مراجعه فوری به پزشک پس از تصادف برای اطمینان از سلامت شما الزامی است .

علاوه بر اهمیت مراجعه به پزشک برای اطمینان از سلامتی خود، با مراجعه سریع به پزشک، شما نحوه اتفاق افتادن حادثه، میزان صدمات بدنی خود و نحوه ایجاد این صدمات را ثبت می کنید. با انجام این کار شما قادر خواهید بود تا از شرکت بیمه شخص مقصر، تقاضای دریافت خسارت برای صدمات بدنی خود نمایید. لازم به ذكر است كه “صدمات بدنی” در قانون آمریکا اصطلاحی است که شامل موارد متعددی می‌شود. به غیر از هزینه‌های مربوط به درمان شما، ” صدمات بدنی ” شامل رنج و ناراحتی و اختلالات روحی مانند ترس و استرس، صدمات وارد شده به حقوق و درآمد شما، صدمات وارد شده به لذت روزانه ى شما از سرگرمی های خود، ورزش و سایر تفریحات و حتی صدمات وارد شده به رابطه زناشویی شما با همسرتان می شوند.

با عدم مراجعه به پزشک و دریافت درمان، دریافت خسارت از شرکت بیمه برای شما تقریبا غیر ممکن خواهد بود. بسیاری از اشخاص به خاطر نگرانی از هزینه‌ های دریافت درمان به پزشک مراجعه نمی کنند، درصورتی که اگر آسیب بدنی وارد شده به شما به خاطر اشتباه شخص دیگری باشد، پزشکان حاذق بیشماری هستند که بدون دریافت هیچ هزینه ای حاضرند شما را معالجه نمایند و هزینه درمان خود را بعدا با کمک وکیل از شرکت بیمه دریافت کنند.

مهدی بهاران
وکیل دادگاه های کالیفرنیا

کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

ارسال نظر