مجله پزشکی-سلامت ایرانیان آمریکا
ads

ترمیم موهای آسیب دیده و خشک

تاریخ ارسال : ۰۳ دی ۱۳۹۸

ترمیم موهای آسیب دیده و خشک

ترمیم موهای آسیب دیده ، خشک، وز و شکننده:

اگر با مشكل موهای خشك و شكننده، موخوره، موهای وز و کدر و در مجموع موهای غير قابل كنترل مواجه هستيد برای ترمیم موهای آسیب دیده با يكی از چندين راه مؤثر در ترميم و شادابی مو می توانيد از داشتن موهای سالم و براق لذت ببريد. مصرف ماسك های ترميم كننده و تقويت كننده كمك بسياری برای داشتن موهاى سالم می کنند ولی اثر آنها كوتاه مدت می باشد.

با بهره گرفتن از يكی از مناسب ترين روش های جوان سازی مو می توانيد مدت طولانی تری از داشتن موهای زيبا وسالم لذت ببري. روش های موثر عبارتند از: كراتينه كردن مو، برزيلين، بوتاكس مو، پيورالاكس و غیره که  در هر يك از شماره های اين مجله به تفسير به تک تک اين روش ها پرداخته خواهد شد.

 

پیور برزیلین

در این روش شما بلافاصله از داشتن موهای سالم، نرم و زیبا لذت خواهید برد. بعد از انجام روش ترمیمی پیور برزیلین زمان حالت دادن مو به نصف کاهش می یابد. در روش پیور- برزیلین از مواد شیمیایی مضر و خطرناک استفاده  نشده و مواد مصرفی دارای بوی مطبوع می باشد. شما می توانید موی خود را همان روز بشویید.

پیور- برزیلین یکی از بهترین روش های ترمیمی می‌باشد و بعد از انجام آن موهای شما سالم، براق، صاف و بدون وز می شود و از موهای شما در برابر آسیب گرما در زمان حالت دادن به مو محافظت میکند. این روش همچنین از به وجود آمدن موخوره و شکستگی مو جلوگیری کرده و در نتیجه به سریع تر بلند شدن موی شما کمک می کند.

انجام روش ترميمی پيور برزيلين ٩٠ دقيقه طول می کشد و بعد از آن شما می توانيد بعد از ١٠ دقيقه موهای خود را به صورت حرفه‌ای حالت دهيد.

مواد اصلی موجود در پيور- برزيلين، كراتين، كاكائو و ميوه آسائى می باشد که با نفوذ به داخل كوتيكول مو و يك لايه پروتيين دور تار مو، برای ١٢ هفته موها را براق تر ، صاف تر و سالم تر می كند و درخشش رنگ موهای شما بيشتر می شود .

روش ترميمی پيور برزيلين برای ترمیم موهای آسیب دیده ، خشك، رنگ شده و وزدار مناسب می باشد و باعث باز سازی دوباره تار مو می شود. همچنين اين روش برای انواع موها مناسب بوده و با نرم كردن كوتيكول مو، باعث از بين رفتن وز مو و به وجود آمدن درخشش مو می شود. اثر این روش روی موهای خشك، رنگ و مش شده بلافاصله قابل مشاهده است.

اين روش بيشتر برای نرم كردن مو می باشد تا صاف كردن آن، ولی بسته به جنس مو نتيجه آن متفاوت است.

براي نگهداری، استفاده از شامپوی بدون كلريدسديم و ماسك كراتين توصيه می شود.

پروتئن و اسيد آمينه موجود در پيور برزيلين باعث ترميم و بهبود بخشيدن به ساختار موهايي كه در اثر استفاده از موادشيميايی خشك ، شكننده و آسيب ديده شده اند، مي شود و به آنها شادابی، طراوت و درخشش می‌دهد.

اين روش ترميمی به مدت ٣ ماه در موی شما باقی می ماند و به تدريج اثر خود را از دست داده و مو به حالت اولیه اش برمی گردد. در این روش می توانید موهای خود را حتی همان روز ولی قبل از انجام روش ترميمی پيور-برزيلين رنگ يا مش كنيد.

روش ترميمی پيور -برزيلين را می توان روی موهای دارای اكستنشن هم انجام داد كه باعث نرمی و درخشش اكستنشن ها می شود.

 

منبع:

www.purebrazilian.com

اشتراک گذاری :

ارسال نظر